trefwoord: organisatie van het OV

Denken, Doen en Laten

Onderzoek Corona en ov-aanbestedingen

De coronacrisis heeft grote implicaties voor het functioneren van de ov-markt, en voor het organiseren … Meer...

,
Denken, Doen en Laten

Onderzoek Stichting VVRV

AEF is door het ministerie van IenW gevraagd onderzoek te doen naar de VVRV en … Meer...

Denken, Doen en Laten

Mobiliteitsaanpak Limburg

inno-V mocht de provincie Limburg helpen met het concreet maken van de inhoud van de … Meer...

, , ,
 
Denken, Doen en Laten

Vernieuwing OV Brabant naar één systeem van Gedeelde Mobiliteit

inno-V helpt Noord-Brabant met concretiseren veranderingen in het mobiliteitssysteem en maakt samen met het team … Meer...

, , , ,
Denken, Doen en Laten

Nominatie Jan van Stappen Spoorprijs

De Jan van Stappen Spoorprijs is een gezamenlijke onderscheiding van NS en ProRail voor medewerkers … Meer...

,
Denken, Doen en Laten

UITP Training April 2019 by Didier van de Velde

Didier van de Velde will provide the section “Regulatory frameworks and relations between operators and … Meer...

, ,
 
Denken, Doen en Laten

UITP Training Nov. 2018 by Didier van de Velde

Didier van de Velde will provide the section "Regulatory frameworks and relations between operators and … Meer...

, ,
Denken, Doen en Laten

PT markets: Time for a paradigm change

Didier van de Velde was asked by UITP to write a “point of view” for UITP’s … Meer...

,
Denken, Doen en Laten

Wilko Mol bij Mobility FFWD: “Flexibele benadering nodig in OV”

Wilko Mol riep bij MobilityFFWD op tot een flexibele en frisse benadering van OV en … Meer...

, , , ,
 
Denken, Doen en Laten

EU rail reforms: unbundling and coordination

In his chapter, titled "European railway reforms: unbundling and the need for coordination", Didier van … Meer...

, ,
Denken, Doen en Laten

Ondersteuning concessiemanager Tram en Bus regio Utrecht

inno-V heeft in 2014 en 2015 de concessiemanager van de concessie Tram en Bus in … Meer...

,
Denken, Doen en Laten

International inspiration for an improvement of the customer interface

Report for Movia to provide further inspiration to the stakeholders of the new organisation "DOT" … Meer...

, , , ,