trefwoord: klantbeleving
OV-klantenbarometer: waardering reiziger stijgt
De waardering van de reizigers voor het regionaal openbaar vervoer is gestegen van een 7,0 … Meer...klantbeleving, monitoring, veldwerk
Uitnodiging iLab 17 april 2013: Knooppunten Festival
Op woensdag 17 april 2013 verandert ons kantoor in één groot knooppunt, waar verschillende ideeën … Meer...fiets, gaming, iLab, klantbeleving, kleine stations
iLab 25 september 2012: Participate!
Deze iLab stond in het teken van zelf doen en zelf ervaren, oftewel participate! Jeske … Meer...aanbestedingen OV, beleid en visie, bereikbaarheid platteland, bus, dienstregelingen
Visievorming kleine stations
Onderzoek naar de verbetering van (her)ontwikkeling van kleine stations met als doel het verhogen van … Meer...ketenmobiliteit, klantbeleving, kleine stations, knooppunten, omgevingsonderzoek
Succesvolle multimodale en multifunctionele OV-knooppunten
In opdracht van het KpVV hebben we onderzocht wat succesfactoren zijn voor goede multimodale OV-knooppunten. Meer...beleid en visie, co-creatie en participatie, ketenmobiliteit, klantbeleving, kleine stations
iLab 1 november 2011: OV 10 jaar vooruit!
Waar staan we over 10 jaar? Wat brengt de nabije toekomst en vooral; wat gaan … Meer...beleid en visie, bereikbaarheid platteland, iLab, ketenmobiliteit, klantbeleving
Lijn 100 – Rondje Woensel
Ontwikkeling van een buslijn voor en met ouderen en mensen met een functiebeperking in de … Meer...bus, co-creatie en participatie, communicatie, klantbeleving, monitoring
iLab 30 maart 2011: Horen, zien en begrijpen!
Social media, co-creatie, crowdsourcing; steeds vaker maken bedrijven en overheden er gebruik van om klanten … Meer...beleid en visie, iLab, ketenmobiliteit, klantbeleving, reisinformatie
Strategievorming Gelderland bij OV-knooppunten
De provincie Gelderland oriënteerde zich op haar rol en belang bij OV-knooppunten en specifiek de … Meer...beleid en visie, co-creatie en participatie, ketenmobiliteit, klantbeleving, kleine stations
iLab 1 oktober 2009: Onder het topje van de IJsberg
Deze iLab was één groot experiment in ons ‘innovatie-laboratorium’. Centraal in dit experiment stond de … Meer...communicatie, iLab, internationaal, ketenmobiliteit, klantbeleving
iLab 8 april 2009: 125 jaar OV
Vragen over marktwerking bestaan al zo lang als openbaar vervoer bestaat. Er is een eeuwig … Meer...bereikbaarheid platteland, concessiebeheer, iLab, klantbeleving, marktordening
iLab 15 januari 2009: Eenvoudig innoveren
In deze tijd van ‘hightech’ gaat veel aandacht uit naar de bovenkant van de markt. … Meer...duurzaamheid, iLab, ketenmobiliteit, klantbeleving, knooppunten